АНАЛІТИЧНІ ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВІДЕОРЕКЛАМИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2219-9365-2025-83-24Ключові слова:
цифровий маркетинг, програмні продукти для цифрового маркетингу, програмна інженерія, алгоритми збору даних, детальна аналітика відеоресурсу, алгоритмиАнотація
В статті розглядається актуальна проблема оцінки ефективності рекламних відеоматеріалів сучасними програмними продуктами. Виконано порівняння показників різних програмних продуктів. Дослідження показує, що відомі методи оцінки ефективності реклами є недостатніми, необхідно розробляти програмну систему, яка, використовуючи отримані дані аналітики, буде аналізувати відеоресурси за більш детальними показниками, здійснювати порівняння змін в показниках традиційної аналітики до і після внесення змін на основі детального аналізу. Результатами дослідження є визначені показники оцінювання ефективності відеореклами в соціальних мережах та визначення напрямів деталізації аналізу кожного окремого відеоресурсу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олександр ТКАЧЕНКО, Сергій КУЛІШ

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.