АНАЛІТИЧНІ ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВІДЕОРЕКЛАМИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2219-9365-2025-83-24

Ключові слова:

цифровий маркетинг, програмні продукти для цифрового маркетингу, програмна інженерія, алгоритми збору даних, детальна аналітика відеоресурсу, алгоритми

Анотація

В статті розглядається актуальна проблема оцінки ефективності рекламних відеоматеріалів сучасними програмними продуктами. Виконано порівняння показників різних програмних продуктів. Дослідження показує, що відомі методи оцінки ефективності реклами є недостатніми, необхідно  розробляти програмну систему, яка, використовуючи отримані дані аналітики, буде аналізувати відеоресурси за більш детальними показниками, здійснювати порівняння змін в показниках традиційної аналітики  до і після внесення змін на основі детального аналізу. Результатами дослідження є визначені показники оцінювання ефективності відеореклами в соціальних мережах та  визначення напрямів деталізації аналізу кожного окремого відеоресурсу.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.08.2025

Як цитувати

ТКАЧЕНКО, О., & КУЛІШ, С. (2025). АНАЛІТИЧНІ ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВІДЕОРЕКЛАМИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. MEASURING AND COMPUTING DEVICES IN TECHNOLOGICAL PROCESSES, (3), 184–188. https://doi.org/10.31891/2219-9365-2025-83-24