СПОСОБИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА МЕТОДИ ВПЛИВУ НА СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ В УМОВАХ ЗАГРОЗ ТА КІБЕРАТАК
DOI:
https://doi.org/10.31891/2219-9365-2024-77-43Ключові слова:
соціальна взаємодія, інформація, агент впливу, маніпулятивні технології, соціальні об’єкти та структури, кібератаки, ризикиАнотація
Проаналізовано способи та напрямки соціальної взаємодії між об’єктами та суб’єктами соціальних відносин, соціальні ризики в умовах дії активних загроз та атак на соціальну структуру і методи впливу на соціальні об’єкти, які використовують зовнішні агенти впливу для здійснення кібератак.
Розглянуто рекламу, у вигляді інформаційних рекламних повідомлень, як один з ефективних засобів інформаційного впливу. Наголошено, що для рекламних повідомлень характерними є певні семантичні та структурні особливості, які визначаються особливостями текстів реклами. На лексичному рівні вони проявляються у використанні прийому відхилення від мовної норми, запозичень, гри слів, фразеологізмів, географічних реалій, імен популярних особистостей та вказівок на історію народу, його традиції і звичаї. Усі ці особливості рекламних повідомлень можуть бути використані зловмисником для реалізації кібератак на соціальні структури з метою досягнення своїх цілей.