ОГЛЯД СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ПІДХОДІВ ДО РОЗОБКИ AR-ДОДАТКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2219-9365-2023-75-15Ключові слова:
Доповнена реальність, SDK, Хмара, MECАнотація
Дана стаття присвячена дослідженню технології доповненої реальності (AR) та її впливу на різні сфери людської діяльності. У вступі визначено поняття AR як інноваційної технології, яка розширює сприйняття реального світу за допомогою накладання на нього віртуальних об'єктів.
У розділі "Варіанти архітектури доповненої реальності" розглянуто різні підходи до організації AR-систем. Виділені хмарна архітектура, архітектура на основі межевих обчислень (MEC), локальна архітектура та гібридна архітектура, кожна з яких має свої особливості та переваги.
Розділ "Інструменти розробника" розглядає ключові засоби, які використовують розробники для створення AR-додатків. Детально розглянуто ігрові двигуни та набори розробки програмного забезпечення (SDK), які допомагають реалізовувати AR-проекти з різними функціональними можливостями.
У розділі "Сфери застосування AR" обговорено широкий спектр галузей, де застосовується технологія доповненої реальності. Розглянуто її роль у маркетингу та рекламі, освіті, медицині, а також в іграх та розвагах. Підкреслено потенціал AR для покращення навчання, медичної діагностики, рекламних кампаній та ігрового досвіду.
У висновках підсумовано основні висновки статті. Підкреслено значущість технології доповненої реальності для сучасного суспільства та визначено перспективи її подальшого розвитку. Вказано на необхідність подальших досліджень та розробки для вирішення викликів та оптимізації функціональності AR-систем.