РЕЛЯЦІЙНА ПЕРСОНІФІКОВАНА ДАТАЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ДАНИХ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СУМІСНОСТІ АНКЕТНИХ ДАНИХ НЕЙРОМЕРЕЖЕВИМИ ЗАСОБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2219-9365-2025-83-56Ключові слова:
база даних, анкети користувачів, сумісність, нейромережеві засобиАнотація
У статті запропоновано підхід до визначення сумісності анкетних даних нейромережевими засобами. Підхід базується на двох методах, а саме порівнянні анкетних даних клієнтів і кандидатів через фреймову модель подання та текстовий аналіз описів.
Реалізація підходу була здійснена через веб-сайт шлюбного агентства, де для збереження анкет клієнтів та допоміжної інформації розроблено персоніфіковану реляційну даталогічну модель, що включає 23 взаємопов’язані таблиці. Основними елементами цієї моделі є дані про клієнтів та вимоги до потенційного партнера, що використовуються для пошуку сумісних кандидатів.
Результати дослідження показали, що зі збільшенням кількості кандидатів у результуючих множинах обох методів підходу, кількість сумісних пар зростає. Паралельне використання методу порівняння анкет за фреймовою моделлю та нейромережевого аналізу текстових описів дозволило значно підвищити ефективність визначення сумісності анкетних даних. Розроблений підхід забезпечує високу точність у визначенні сумісних пар клієнтів, покращуючи процес пошуку за допомогою технологій штучного інтелекту.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Дмитро ЖУК, Олександр МАЗУРЕЦЬ, Ольга ЗАЛУЦЬКА, Богдан ДЕНИСЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.