ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТУ СТЬЮДЕНТА ДЛЯ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ОПИТУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ MOODLE
DOI:
https://doi.org/10.31891/2219-9365-2024-77-29Ключові слова:
Тест Стьюдента, Python, Система управління навчанням, MoodleАнотація
В роботі проведено статистичний тест (T-Test) Стьюдента, для визначення різниці у потребі першого та третього курсу в створенні додаткового програмного забезпечення для визначення активності студентів у LMS Moodle та прогнозування успішності. Опитування проводилося серед студентів «Київського національного університету технологій та дизайну», кафедри Інформаційних та комп’ютерних технологій. В опитуванні приймали участь 47 студентів з першого курсу та 64 студенти з третього курсу. Виконання тесту, розбивки і аналізу даних проводилося на мові програмування Python в середовищі розробки PyCharm з використанням бібліотек: scipy, pandas та numpy. Визначено відсоткове співвідношення потреби опитаних студентів у створенні додаткового програмного забезпечення, потребує 74,32%, не потребує 25,68%. Для проведення тесту та аналізу вибірок було виконано наступні розрахунки по отриманню значень: t-статистики, p-значення, середнього значення вибірки, стандартної помилки середнього, довірчого інтервалу, ефекту розміру та ступені свободи. В ході дослідження підтвердження альтернативної гіпотези означає, що є статистично значуща різниця між середніми значеннями двох груп (даних першого та третього курсів). Даний результат має важливе значення в контексті дослідження, оскільки вказує на те що в процесі навчання студенти старших курсів більше потребують додаткової інформації про свою успішність і активність у освітньому процесі для досягнення кращих результатів у навчанні.