ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТУ СТЬЮДЕНТА ДЛЯ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ОПИТУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ MOODLE

Автор(и)

  • Владислав ПИЛИПЕНКО Київський національний університет технологій та дизайну
  • Володимир СТАЦЕНКО Київський національний університет технологій та дизайну https://orcid.org/0000-0002-3932-792X

DOI:

https://doi.org/10.31891/2219-9365-2024-77-29

Ключові слова:

Тест Стьюдента, Python, Система управління навчанням, Moodle

Анотація

В роботі проведено статистичний тест (T-Test) Стьюдента, для визначення різниці у потребі першого та третього курсу в створенні додаткового програмного забезпечення для визначення активності студентів у LMS Moodle та прогнозування успішності. Опитування проводилося серед студентів «Київського національного університету технологій та дизайну», кафедри Інформаційних та комп’ютерних технологій. В опитуванні приймали участь 47 студентів з першого курсу та 64 студенти з третього курсу. Виконання тесту, розбивки і аналізу даних проводилося на мові програмування Python в середовищі розробки PyCharm з використанням бібліотек: scipy, pandas та numpy. Визначено відсоткове співвідношення потреби опитаних студентів у створенні додаткового програмного забезпечення, потребує 74,32%, не потребує 25,68%. Для проведення тесту та аналізу вибірок було виконано наступні розрахунки по отриманню значень: t-статистики, p-значення, середнього значення вибірки, стандартної помилки середнього, довірчого інтервалу, ефекту розміру та ступені свободи. В ході дослідження підтвердження альтернативної гіпотези означає, що є статистично значуща різниця між середніми значеннями двох груп (даних першого та третього курсів). Даний результат має важливе значення в контексті дослідження, оскільки вказує на те що в процесі навчання студенти старших курсів більше потребують додаткової інформації про свою успішність і активність у освітньому процесі для досягнення кращих результатів у навчанні.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

ПИЛИПЕНКО, В., & СТАЦЕНКО, В. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТУ СТЬЮДЕНТА ДЛЯ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ОПИТУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ MOODLE. MEASURING AND COMPUTING DEVICES IN TECHNOLOGICAL PROCESSES, (1), 226–230. https://doi.org/10.31891/2219-9365-2024-77-29