ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ’ЗЯКІВ МІЖ ФАКТОРАМИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ПОКУПЦЕМ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНАХ ТА СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ ЗБЕРІГАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2219-9365-2023-75-7

Ключові слова:

фактори, що впливають на онлайн купівлю, соціально-особистісні чинники, електронна комерція, інтернет магазин

Анотація

Дослідження присвячено актуальній проблемі впливу внутрішніх та зовнішніх факторів на прийняття рішень користувачами в інтернет магазинах. Предметом дослідження є процес ухвалення рішення покупцем в онлайн магазині. З’ясовано, що процес прийняття рішень щодо придбання продуктів чи послуг онлайн є складним і на нього впливає кілька факторів: імідж бренду продукту, очікувані якість продукту, ціна та ризики, наявність позитивних відгуків інших користувачів. Мета роботи: виявити, чи комунікаційний процес і маркетингові стратегії для онлайн магазину повинні відрізнятися від стратегій фізичного магазину, щоб впливати на рішення споживачів, що купують товари та послуги онлайн. Завдання: проаналізувати та розглянути чинники впливу на рішення покупця в онлайн магазині. Дослідити наявні зв’язки між цими факторами. Методи, що були застосовані в роботі: методи накопичування фактів, системного аналізу та емпіричні методи. Здобуто такі результати: визначено, що розуміння чинників впливу також допомагає власникам онлайн магазинів краще аналізувати купівельну поведінку споживачів і підвищити рівень задоволення покупців. Суть полягає в тому, що керівництво має спрямувати свої ресурси на розвиток онлайн-магазину, покращення веб-сайту та розробку різних маркетингових стратегій для онлайн середовища. Виявлено, що соціально-особистісні чинники: вік, стать, попередній досвід, сезонність та очікувані якість і ціна - є основними детермінантами бажань і поведінки покупців, і тому їх слід враховувати при побудові торгової стратегії в галузях електронної комерції. Висновки: за результатами проведеної оцінки впливу чинників на покупців в інтернет магазинах доведено, що сучасні тенденції впливу ситуаційних особистісних, психологічний та соціальних факторів спровокують зростання прибутку підприємств, що при побудові стратегії розвитку в сфері електронної комерції зважають на взаємопов’язані чинники впливу на процес ухвалення користувачем рішення про покупку.

Ключові слова: фактори, що впливають на онлайн купівлю; соціально-особистісні чинники; електронна комерція; інтернет магазин.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

ЖУК, А., & ЩЕРБАНЮК, А. . (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ’ЗЯКІВ МІЖ ФАКТОРАМИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ПОКУПЦЕМ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНАХ ТА СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ ЗБЕРІГАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ. MEASURING AND COMPUTING DEVICES IN TECHNOLOGICAL PROCESSES, (3), 64–72. https://doi.org/10.31891/2219-9365-2023-75-7